بهترین وکیل دعاوی کیفری


2022,01,09
بهترین وکیل دعاوی کیفری

بهترین وکیل دعاوی کیفری کیست؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی بهترین وکیل دعاوی کیفری بپردازیم.

 وکیل دعاوی کیفری

در امور کیفری بهتر است که از وکیل مجرب استفاده کرد. وکیل می تواند در صورت عدم حضور موکل در دادگاه از او دفاع نماید. وکیل می تواند به جای موکل اقدام به طرح شکایت نماید. او می داند با توجه به جرم وقوع یافته چه نوع شکایتی را باید طرح کرد. می تواند به تنظیم اظهارنامه، لایحه و شکوائیه بپردازد. اینها مواردی است که شخص نمی تواند اقدام به آن کند و نیاز است از یک وکیل دعاوی کیفری کمک بگیرد.

نکته قابل توجه این است که برای دعاوی کیفری فقط یک مرتبه حق طرح دعوا وجود دارد و امکان طرح دعوای مجدد نیست. بنابراین بهتر است توسط یک وکیل مجرب و متخصص صورت بگیرد.وکیل می تواند در اسرع وقت به تمامی کارهای شما بپردازد و حتی در هزینه های شما کاهش دهد.

بهترین وکیل دعاوی کیفری

نقش وکیل در دادرسی کیفری

یکی از راه حل هایی که فورا در دسترس وکیل قرار دارد، شکایت به کلانتری است. می تواند این کار را برای شروع اقدام عمومی و شروع رسیدگی کیفری انجام دهد. او ممکن است این کار را برای به دست آوردن جبران آسیب خود انجام دهد. وکیل می تواند شکایت را برای موکلان خود بنویسد. او مراقبت خواهد کرد که حقایق را همانطور که اتفاق افتاده است بازگو کند، تا صلاحیت کیفری را پیشنهاد کند. او اطمینان حاصل می کند که اسناد پرونده را در پیدایش جمع آوری می کند. اگر مدعی العموم به این دلیل که هیچ دلیلی برای تعقیب وجود ندارد اقدامی نکند، وکیل می‌تواند با تنظیم شکایت که نزد قاضی ارشد تحقیق تسلیم می‌شود، پاسخ دهد. به همین ترتیب، اگر پرونده به قاضی بازپرس ارجاع شود، وکیل این اختیار را دارد که با درخواست اقدامات تحقیقاتی (مثلا مواردی که قاضی تحقیق از آنها صرف نظر کرده است) روند تحقیقات قضایی را هدایت کند. او همچنین می تواند با مراجعه به شعبه بازپرسی در برابر دستورات صادره از سوی قاضی تحقیق و با طرح بطلان آیین دادرسی، بر حسن انجام تحقیقات نظارت کند.

دفاع وکیل از موکل در دادگاه

هنگامی که موکل در کلانتری، دادگاه جنایی، دادگاه عالی احضار می شود، وکیل اطمینان حاصل می کند که موکلش می تواند غرامت دریافت کند، او شکایت ها را تنظیم می کند، می تواند شاهدان را برای تعقیب فراخواند، در جلسه استماع سؤالاتی را مطرح کند تا جنبه های خاصی از محاکمه عمیق تر می شود و برای متقاعد کردن قضات یا اعضای هیئت منصفه درخواست می شود.

با توجه به قواعد دادرسی قابل اجرا، وکیل می تواند روش مناسب را پیشنهاد دهد: احضار مستقیم یا شکایت کیفری. او ممکن است به دلایل سرعت، زمانی که اتهامات خلاف یا تخلف است، زمانی که مرتکب شناخته شده و حقایق ثابت شده است، به نفع «استناد مستقیم» انتخاب شود. اما در مورد جرایم نمی تواند به آن متوسل شود زیرا در این مورد فقط شکایت نزد قاضی تحقیق امکان پذیر است.

 

نقش وکیل دعاوی کیفری در زمان شهادت دروغ

زمانی که فرد مقابل با شهادت کذب موجب ضایع شدن حق موکل شده است و حکم توسط قاضی صادر شده است. وکیل فرد می بایست با ارائه ادله ثابت کند که شهادت دروغ بوده و موکلش متضرر شده است. او باید برای اقدام به تجدیدنظر از حکم بدوی نماید و جسارت دفاع از موکلش را در دادگاه تجدید نظر داشته باشد. با ارائه دلیل، شاهد و قسم موکل به بی گناهی موکل خود کمک کند.

شکایت کلاهبرداری توسط وکیل کیفری

اگر از شما کلاهبرداری شده باشد می توانید با کمک و مشورت وکیل کیفری به دادگاه مورد نظر شکایت نمایید. شکایت مربوط به کلاهبرداری می بایست به دادگاه عمومی و انقلاب در محلی که جرم واقع شده است صورت گیرد.

وکیل باید در دادگاه ثابت کند که این مال متعلق به موکل او است و از طریق کلاهبرداری از او گرفته شده است. اگر بتواند ادله برای اثبات مالک بودن موکل و کلاهبرداری از او به دادگاه ارائه دهد قاضی علاوه به مجرم بودن کلاهبردار، حکم به برگرداندن موضوع پرونده به موکل او می کند.

دعاوی کیفری از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازمند داشتن بهترین وکیل دعاوی کیفری است. شما می توانید در صورت نیاز به وکیل مجرب برای پرونده کیفری خود با ما در ارتباط باشید. ما دارای تخصص و سوابق کاری در پرونده های کیفری هستیم. می توانید پرونده های کیفری خود را به ما بسپارید. آدرس دفتر و راه های ارتباطی درج شده است که شما می توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x