بهترین وکیل متخصص امور ملکی


2022,02,08
بهترین وکیل متخصص امور ملکی

جالب است به این موضوع توجه داشته باشید، هم اکنون بیشترین و پرتکرار ترین دعاوی موجود در بطن محاکم رسیدگی کننده، دعاوی ملکی است. شاید بتوانیم علل افزایش این قبیل از دعاوی را در عدم بهره مندی از تخصص و علم بهترین وکیل متخصص امور ملکی، خلاصه نماییم. آیا شما مایل هستید با موضوعات حائز اهمیت در حیطه دعاوی ملکی آشنا شوید، پس چرا با همدیگر هم گام نشویم!

بهترین وکیل امور متخصص ملکی |وکیل علی حاتمی راد

چکیده ای از نکات که لازم است در حوزه ملک مورد توجه قرار دهید:

  • ابتدا لازم است که در دعاوی مربوط وارسی کنید، آیا در بطن معاهده شرط داوری قید شده است و یا خیر! چنانچه که ضمن معاهده شما شرط داوری درج شده باشد هر نوع اقدام در به اجراء رساندن این معاهدات باید به واسطه‌ی نهاد داوری حل و فصل شود.
  • مالک اصلی و ابتدایی ملک را شناسایی کنیم. زیرا در بیشتر دعاوی مربوط به املاک باید مالک آن طرف دعوی واقع بشود. ولو هرچند که نام ایشان در معاهده عنوان نگردیده است.
  • میبایست وارسی شود که ملک موقوفه نباشد و یا چنانچه که منوط بر خانه های مسکن مهر است، مالکیت آن زمین معین بشود.
  • وارسی شود که معاهده با امر وکالت تنظیم شده است و یا شخص اصالت مربوط بدان را تنظیم کرده است.

 مشارکت در ساخت و الزام به سند رسمی ملک مشاع

در این قبیل از معاهدات فردی تحت عنوان مالک و شخصی دیگر تحت عنوان سرمایه گذار و سازنده جهت توافق با همدیگر گام بر می دارند. سازنده ملک تعهداتی را در برابر مالک ملک به دوش خود می کشد و در برابر آن مالک ملک متعهد به انتقال قسمی از مالکیت خود به سازنده خواهد شد.

 

بهترین وکیل متخصص امور ملکی

 

 چرا وکیل ملکی و مراجعه به او!

شفاف است که با اکتفا به پیچیده بودن دعاوی منوط بر املاک وکلای متبحر و متخصص در این حیطه دارای علم و دانش کافی هستند. شما هم قطعاً می دانید، با کوچک ترین ایراد و اشکال در بطن تنظیم دادخواست امکان دارد هزینه مربوط به دادرسی و زمان شما به کلّی اتلاف شود. بنابراین بهتر است خاطر نشان شویم که گرایش دعاوی املاک بسیار وسیع است و بهره گیری از بهترین وکیل امور متخصص ملکی می تواند کمک شایانی در این زمینه به شما کند.

» چرا وکیل ملکی و مراجعه به او!-وب سایت وکیل حاتمی راد

 ویژگی های وکیل متخصص امور ملکی چیست؟

در راستای وارسی ویژگی های وکیل ملکی می‌باید به این نکته توجه نمود که؛ وکیل املاک پیشینه کاری بسیار قوی و قدیمی در ارتباط با دعاوی املاک دارد. زیرا علم و تجربه کافی در این شاخه از علم حقوق از اهمیت بسیاری برخوردار است. همان‌گونه که از نام دعاوی ملکی مبرهن است، این قبیل از دعاوی به جهت رسیدگی هزینه بسیاری را می طلبد. البته که با توجه به افزایش روزافزون قیمت املاک، موضوع این دعوی بسیار با ارزش است. بنابراین به هر مقدار که تجربه یک وکیل در این حیطه بیشتر باشد، شیوه ی دفاع بهتر، دقیق تر و جامع تر پیش خواهد رفت.

قوانین و مقررات مربوط به دعاوی ملکی را مورد بررسی قرار دادیم. در ارتباط با دادگاه میبایست چنین اعلام نماییم که؛ اغلب دعاوی ملکی در دادگاه های عمومی و حقوقی مکان وقوع ملک، به ثبت رسیده و مورد بررسی قرار می گیرد.

ممکن است در برخی از مواقع نهاد ثبت اسناد و املاک کشور در ارتباط با دعاوی ملکی اقداماتی را در پیش بگیرد. از جمله مواردی که لازم است این اداره بدان وارد شود، موضوعات منوط بر افراز یا عدم افراز املاک مشاعی خواهد بود، که دارای سابقه ثبتی هستند. بنابر قانون، اداره ثبت باید، ابهامات را در این زمینه برطرف کند. آیا ملک مشاعی از قابلیت افراز برخوردار است و یا خیر!

 دریافت مشاوره از بهترین وکیل متخصص امور ملکی

موضوعات موجود در حیطه دعاوی ملکی بسیار وسیع و گسترده است و نیز دارای طیف بسیار وسیعی می باشد. گستره ی این قبیل از دعاوی دربرگیرنده دعاوی چون؛ معاهدات پیش فروش، سرقفلی یا حق کسب و پیشه، دعاوی مربوط به مالک و مستأجر، خلع ید، رفع خلع ید، رفع تصرف عدوانی و.. است.

اگر که شما با مطالعه مطالب بیان گردیده در این خصوص اطلاعات مورد نیاز خود را به دست نیاوردید، ما به شما توصیه می کنیم. با یک وکیل ملکی که متخصص امور ملکی باشد مشورت حاصل فرمایید. به هنگام نیاز به مشاوره در ارتباط با انواع دعاوی ملکی می توانید با ما در وکیل علی حاتمی راد همراه گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x