بهترین وکیل مواد مخدردرتهران


2022,02,05
وکیل مواد مخدر در تهران

در مسائل مربوط به مواد مخدر حال آن که مصرف کننده باشد یا سازنده و پخش کننده و… همه مجرم می‌باشند. براساس قوانین مربوطه موارد موجود در این جرم بسیار وسیع است. برای نمونه؛ مواد یک الی پنج قانون مبارزه با مواد مخدر در ارتباط با مقدار مجازات ضمن قاچاق مواد مخدر است و موضوعات بسیار وسیعی ضمن قانون مبارزه با جرایم مواد مخدر را در بطن خود جای داده است. حال آن که بهترین وکیل مواد مخدر درتهران  چه کسی است! آیا تا به اکنون به این موضوع فکر کرده اید؟

 چرا نیاز به بهترین وکیل مواد مخدر د رتهران  است؟

بله سؤال اصلی شما قطعاً اینجاست که نیاز به وکیل مخدر داریم! یا آن که بهترین وکیل مواد مخدر باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ از آن سوی که جرایم مواد مخدر می‌تواند زیر مجموعه‌‌ای از جرایم علیه آسایش و امنیت عمومی جامعه باشد قانونگذار نسبت به مجازات این قبیل از مجرمین پافشاری بسیاری داشته است. نیز نسبت به برخی از موارد که مراجع قضایی براساس ماده ۳۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری متهم را ملزم به تعیین وکیل مواد مخدر می‌نماید.

بهترین وکیل مواد مخدردرتهران

گذشته از الزام به واسطه‌ی آیین دادرسی کیفری از پس اصول حقوقی و انصاف نیاز به وکیل در روند مواد مخدر را به طور کامل مبهم و ناشناخته دانسته است. از این منظر و نمونه بارز این مسئله این می‌باشد که طرف به گونه‌ی اجبار و اکراه وارد چرخه‌ی مواد مخدر گردیده و یا طرف بدون علم از سوء نیت مجری ناخودآگاه و نیز ناخواسته وارد سیستم گردیده است.

همانند راننده‌ای که به صورت ناخواسته عامل حمل و جابجایی مواد مخدر گردیده است و یا موردی که مستأجران کارگاه تولید مواد مخدر و یا آن که اصطلاحاً آشپزخانه‌ای را ایجاد نموده است که ضمن آن کار تولید مواد مخدر صنعتی را از پیش می‌برد و یا موضوعاتی از این دسته،  که نیاز به وکیل مجرب، حاذق و زود را می‌طلبد که بتواند از قربانیان این جرایم که به واسطه‌ی باندهای قاچاق و مجرمین خطرناک تحمیل اشخاص عادی گردیده است را بتواند به شیوه‌ای منصفانه دستگاه قضا را ضمن صدور و به اجراء رساندن عادلانه امور یاری رساند و بتواند عدم سوء نیت عام متهمان را احراز کند.

امّا در ارتباط با ویژگی بهترین وکیل مواد مخدر میبایست این گونه گفت که می‌توان در جرایم این چنینی چهارچوبی را در نظر گرفت. ولیکن می‌توان یک سری خصوصیات وکیل مواد مخدر یا بهترین وکیل مواد مخدر را وارسی نمود. یک وکیل مواد مخدر خوب میبایست وکیلی باشد در این حیطه پرونده‌ هایی را وارسی کرده باشد و یا به اصول رسیدگی و یا دفاع در ارتباط با پرونده های کیفری مواد مخدر که ضمن دادگاه انقلاب مورد بررسی و رسیدگی واقع گردد. حال از سویی او نیز مؤظف است که جلسات لازم را در ارتباط با رسیدگی به پرونده را برگزار نماید.

 وکیل متخصص مواد مخدر

همان‌گونه که گفتیم پرونده‌های مواد مخدر بسیار سخت و طاقت فرسا است و نیاز به یک وکیل مواد مخدر بسیار حاذق و متخصص در این حیطه دارد. تعداد بهترین وکیل مواد مخدر درتهران  و در کشور ایران که در این حوزه با تجربه و متخصص باشند، بسیار اندک است. قوانین و مقررات مرتبط با مجازات حمل و مصرف نیز قاچاق مواد مخدر حاوی مواد و تبصره‌های مختلفی می‌باشد. چنانچه که حاوی پرونده مواد مخدر هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با یک وکیل مواد مخدر متخصص مشورت حاصل فرمایید. این گونه است که دیگر حق و حقوق شما ضایع نمی‌گردد.

 خدمات وکیل مواد مخدر برای دفاع از متهم چه می‌باشد؟

  • تخفیف در مجازات.
  • بهره‌مندی از عفو مقام رهبری.
  • دریافت حکم آزادی مشــــــروع.
  • تلاش در راستای کاهش مجازات حبس متهم.
  • تلاش جهت تبدیل مجازات متهم به جزای نقدی.
  • تبرئه متهم در فرآیند تجدید نظر (دیوان عالی کشـــور).
  • تلاش جهت دریافت تعلیق مجازات و تعلیق به جهت اجرای حکم.
  • تلاش به منظور قبولی ضمن دیوان عالی کشور در فرآیند اعاده دادرسی.
  • تبرئه متهم در تمامی مراحل محاکم چون داده های بدوی (مقصود انقلاب است).

 

 جرایم مواد مخدر و اعمال تخفیف و تشدید آن؛

مجازات‌ هایی که ضمن قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، پیش‌بینی گردیده است، عبارت است از؛

  • اعدام.
  • شلاق.
  • حبس.
  • مصادره اموال.
  • محکومیت‌های مالی.

قوانین تخفیف جرایم مواد مخدر همان می‌باشد که ضمن مواد سی و هفت، سی و هشت، سی و نه قانون مجازات اسلامی بیان گردیده است. ولیکن ماده سی و هشت قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، ضوابط ویژه‌ای را در ارتباط با مقدار تخفیف مجازات بیان داشته است.

دادگاه می‌تواند به هنگام وجود جهات مخففه مجازات‌های تعزیری مقرره ضمن قانون و مقررات را تا نصف لااقل مجازات آن جرم تخفیف دهد، در صورتی که مجازاتی بدون لااقل‌ها باشد همان مجازات تا نصف تخفیف می‌یابد. میزان تخفیف در احکام حبس ابد ۱۵ سال خواهد بود و در مورد مجازات اعدام تقاضای عفو و تخفیف مجازات به کمیسیون عفو ارسال خواهد شد.

شما قطعاً متوجه شده‌اید که بهترین وکیل مواد مخدردرتهران  چه کسی است و چگونه می‌توانید بهترین را در این مسیر انتخاب کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x