درخواست تنظیم قرارداد آنلاین توسط وکیل علی حاتمی راد


2022,01,30
درخواست تنظیم قرارداد

با استناد به این موضوع که تنظیم قراردادها به علّت تخصصی بودن مسائل حقوقی موضوعاتی پیچیده و دشوار می‌باشد اشخاص نیازمند به دریافت مشاوره تنظیم قرارداد هستند. هرچند که نمونه معاهداتی به خصوص در حیطه‌ی تنسیق معاهدات پیمانکاری، نمونه معاهدات بانکی، معاهدات  مشارکت نیز اجاره ضمن وب‌سایت‌ها موجود می‌باشد ولیکن میبایست توجه نمود .که شیوه‌ی نوشتن معاهده میان دو شخص در حالت گوناگون، ظرافت‌ها، پیچیدگی ها و جوانب مختلف خود را دارد که درخواست تنظیم قرارداد آنلاین توسط وکیل می‌تواند راه‌حل شما در این مسیر تلقّی شود.

درخواست تنظیم قرارداد آنلاین توسط وکیل علی حاتمی راد

 

فرآیند درخواست تنظیم قرارداد آنلاین

جهت بهره‌گیری از سرویس تنظیم قرارداد آنلاین توسط وکیل علی حاتمی راد، بعد از اتخاذ تنظیم قرارداد در بخش خدمات، کاربر می‌تواند نوع قرارداد مورد نظر خود را از میان اقسام گوناگون قراردادها انتخاب نماید. بنابر موضوع قرارداد شما، وکیل متخصص حوزه مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این مرحله است که شما می‌توانید با توجه به زمینه تنظیم قرارداد، مبلغ آن را به دست آورید. بعد از انتقال به صفحات مربوطه علاوه بر ذکر خواسته‌های خویش و شرایط و اوصاف منوط بر معاهده، عندالزوم و به هنگام صلاح دید در راستای پیشبرد بهتر کارها، در تمامی جوانب به واسطه‌ی وکیل پایه یک دادگستری، فایل‌هایی که به قرارداد شما مرتبط است را وارد نمایید.

بعد از پرداخت هزینه‌ی مرتبط با تقاضای شما، وکیل منتخب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. و او با درنظر انگاشتن تقاضای کاربر، جهت تهیه و اختصاصی سازی معاهده گام می‌گذارد و بعد کامل نمودن معاهده آن را برای کاربر خود ارسال خواهد کرد.

 انواع قرارداد های رایج

معاهدات از منظر وسعت روابط اجتماعی و نیز حقوق بشر حاوی اقسام بیشماری است که ما از جمله آنها را می‌توانیم در؛ معاهدات خرید و فروش ملک، خودرو، پیمانکاری، اجاره، کار، خدمات یا خرید و فروش سرقفلی نیز… خلاصه نماییم.‌ البته که ما مایل هستیم برخی از این قراردادها را به اختصار توضیح دهیم.

  • معاهده خرید و فروش ملک

معاهد‌ه‌ای است که عنوان آن معامله املاک حال آن که زمین باشد. یا مستغلات نیز آپارتمان است که در تنسیق ملاحظات بیشماری در راستای کاربری زمین، جوانب مختلف قانونی، اسناد و مدارک پیوست قرارداد نیز معین نمودن شیوه پرداخت وجه و اثرگذاری آن بر قرارداد به چَشم می‌خورد.

  • معاهده خرید و فروش خودرو

معاهده‌ای است که موضوع آن نقل و انتقال مالکیت اقسام گوناگون خودرو حال آن که تجاری باشد. یا شخصی می‌باشد و در کناره‌ی موضوعات فنی منوط بر سلامت اتومبیل، دقّت در نکات اعم از حقوقی و قانونی انتقال اتومبیل ها امری الزامی می‌باشد.

  • معاهده پیمانکاری

معاهدات پیمانکاری در زمینه‌ی تشکیل و ایجاد نیز ساخت راه‌ها، ساختمان، سد یا پالایشگاه نیز کارخانجات و… انعقاد می‌گردد. و از منظر محور قرارداد‌ می‌توانیم به نکات مخصوص به خود، به ویژه شرایط عمومی پیمان اشاره کنیم. که در کناره‌ی قوانین و مقررات اصلی و پایه کشور چون قانون مدنی ضمن تفسیر و اجراء معاهده پیمانکاری مورد توجه واقع می‌شود.

  • معاهده اجاره

معاهدات اجاره با توجه به نوع ملک مورد اجاره جوانب مختلفی را در بر می‌گیرد. ما می‌توانیم این قرارداد را در انواع گوناگونی چون؛ اجاره ملک مسکونی، اداری، سرقفلی، تجاری، اجاره ماشین آلات و تجهیزات نیز اراضی زراعی و باغی خلاصه نماییم.

  • معاهده کار

اشخاص‌ در به انجام رساندن فعالیت اقتصادی خود نیز راهبری نهاد مربوطه نیازمند بهره‌گیری از نیرو کار حال ساده و متخصص خواهند بود. به همین دلیل است که قراردادهای گوناگونی میان نیروی کار و استخدام کنندگان به انعقاد می‌رسد که اغلب تحت نظارت قانون کار هدایت می‌گردد. این معاهدات نیز دارای شرایط، احکام همچنین مراجع حل اختلاف مخصوص به خود می‌باشند.

  • معاهدات خدماتی

معاهداتی می‌باشند که جهت بهره‌گیری از خدماتی خاص و در ارتباط با امر معینی منعقد خواهند شد. همانند؛ معاهدات نقاشی ساختمان.

  • خرید و فروش سرقفلی

ملک تجاری که با عقد اجاره در اختیار مستأجرین قرار می‌گیرد. مکان ایجاد حقوقی چون کسب و پیشه و سرقفلی می‌باشند که منتقل نمودن این حقوق نیز به علّت پیچیدگی‌های قانونی موجود در ارتباط مؤجر و مستأجر، شرایط مخصوص به خود را دارد .و نیازمند دقّت در بطن آن به واسطه‌ی وکلا است.

 هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل

تنظیم قراردادها و همچنین اختصاصی سازی آنها برای کاربران عزیز به واسطه‌ی وکلا و به طریق قیمت‌های‌ اعلامی توسط آنها انجام می‌شود. شاید به همین دلیل است که بیشتر وکلا سعی بر آن دارند، مقرون به صرفه ترین قیمت‌ها را به مراجعه کنندگان آنلاین خود ارائه نمایند. قطعاً که ما می‌توانیم بهترین خدمات را در حوزه‌ی امور گوناگون تنظیم قرارداد در اختیار شما قرار داده و بهترین قیمت‌ها را به شما اعلام نماییم.‌

هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل

 نکاتی که درهنگام نوشتن قرارداد باید رعایت شوند.

  • پیش از تنظیم قرارداد  توسط وکیل تنظیم قرارداد اهلیت نیز صلاحیت طرفین باید به گونه‌ای کامل مورد بررسی قرار بگیرد و از توانایی و پیشینه او اطمینان خاطر کسب شود.
  • الزامی است که بنابر عنوان قرارداد، پیش از انعقاد آن چند جلسه مذاکره و گفتگو میان طرفین قرارداد انجام شود.
  • قرارداد شما میبایست کامل همچنین جامع باشد. یعنی شما ملزم می‌باشید تمامی جوانب که برایتان حائز اهمیت است ضمن آن درج کنید.
  • معاهده باید کاملاً صریح و به صورت خلاصه نگارش شود. طولانی بودن متن نگارش شده علاوه بر بار منفی که برروی اشخاص دارد، ممکن است منجر به ایجاد تعهدات ناخواسته گردد. که علل اصلی آن همان گزافه‌گویی در متن معاهده خواهد بود.
  • برای آن که از آغازین مسیر از سوء برداشت‌ها پیشگیری گردد‌ .باید قطعاً ماده‌ای تحت عنوان تعاریف ضمن معاهده مطرح شود که موضوعات کلیدی و پراهمیت را تعریف نماید‌.
  • درست است که اصل بر آزادی در قراردادها است و قانون به توافقات اشخاص احترام می‌گذارد ولیکن توافقات صورت گرفته نمی‌توانند مخالف صریح قانون ایران باشند.
  • یک قرارداد حرفه‌ای، معاهده‌ای خواهد بود که ضمن آن تمامی ریسک‌های احتمالی پیش‌بینی بشود. البته که ریسک‌ها می‌توانند بنابر نوع معاهده گوناگون باشند.

 چرا در تنظیم قرارداد نیازمند مشاوره وکیل متخصص هستیم؟

مطالب بیان شده در قسمت فوقانی متن تنها قسمی از دریای مباحث حقوقی و تخصصی در زمره‌ی قراردادها است. بی گمان رعایت و توجه به هر یک از نکات بیان شده نیازمند احاطه و تسلط لازم بر این مباحث خواهد بود. از سویی قطعاً استفاده از قراردادهای آماده شما را در آینده‌ای نه چندان دور با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهد ساخت. چه بسا شما می‌توانید با درخواست تنظیم قرارداد آنلاین توسط وکیل علی حاتمی راد این مشکلات را تا حد بسیاری کاهش دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x