مشاوره رایگان وکیل ملکی و شرایط آن


2022,05,02
شرایط مشاوره رایگان وکیل ملکی

هم اکنون بنا بر علّت عدم علم اشخاص در حیطه امور ملکی، حجم و مقدار پرونده ها در مراجع رسیدگی کننده در موضوعات ملکی رو به فزونی است. مشاوره رایگان در ارتباط با املاک منجر خواهد شد تا شما علم و دانش مورد نیاز را در ارتباط با ملک به دست آورید. از سویی هم نسبت به حقوق و مسئولیت های خود و طرف مقابل اطلاعات کسب نموده و از وقوع هر نوع مشکل پیش گیری نمایید. در این مطلب مجموعه وکیل علی حاتمی راد بر آن شده است موضوع شرایط مشاوره رایگان وکیل ملکی را وارسی بنماید. پس بهتر است با ما همراه باشید.

 

ملک چیست! | شرایط مشاوره رایگان وکیل ملکی چیست؟

مقصود من از ملک اموال و دارایی های غیرمنقول می باشد و حائز اهمیت ترین آن ها در بر گیرنده؛ زمین، خانه، ویلا، آپارتمان و مغازه است. حال بنا بر دلیل بالا بودن قیمت املاک، پرونده های بسیار مهمی در حیطه املاک به چَشم می خورد. جهت خرید و فروش ملک نیز انتقال آن تنظیم اسناد رسمی و به ثبت رساندن آن در نهاد ثبت اسناد و املاک کشور امری ضروری است.

دعاوی ملکی به چند بخش قسم بندی می شود!

دعاوی ملکی به چند بخش قسم بندی می شود!

این دعاوی حاوی سه دسته است؛

دعاوی ملکی کیفری:

  • دسته ابتدایی دعاوی ملکی کیفری است که در راستای این دعاوی میبایست دادخواست کیفری مطرح شود که دعاوی کیفری حاوی خرید و فروش مال غیر، جعل و کلاهبرداری در موضوع خرید و فروش املاک، خیالت در امانت، بهره گیری از اسناد مجعول و… می گردد.

به عنوان نمونه اگر که فردی از شما هزینه ای را در راستای فروش زمینی اخذ نمود و پس از آن مطلع گردید که زمینی اصلاً در کار نمی باشد و طرف مقابل از شما کلاهبرداری نموده است، میبایست به کدام مرجع رسیدگی کننده بروید و یا چه اسناد و مدارکی را با خود به همراه داشته باشید، شما می توانید با مشاوره رایگان وکیل ملکی از جزئیات و ریزه کاری های قانونی آگاه بشوید.

دعاوی ملکی حقوقی:

  • حال دسته دوّم دعاوی ملکی حقوقی یا  است که حجم و مقدار بسیاری از پرونده های موجود در مراجع رسیدگی کننده را به خود اختصاص داده است. این دعاوی در بر گیرنده؛ ابطال معاهده، الزام به تنظیم اسناد رسمی، الزام به فک رهن، فسخ معاهدات، و… می گردد. این دعاوی در واقع نشأت گرفته از عدم تعهد دو طرف جهت ایفای تعهدات خود است.

به عنوان نمونه شما یک ملکی را خریداری کرده اید ولو فروشنده بعد از گذر مدّت زمانی حاضر نیست سند را به نام شما زند، جهت کسب اطلاعات لازم از مراحل قانونی به دانستن شرایط مشاوره رایگان وکیل ملکی نیاز خواهید داشت.

دعاوی ثبتی ملکی:

  • و نهایتاً دسته سوّم دعاوی ثبتی ملکی است. این دعاوی به ثبت اسناد و املاک کشور مرتبط می باشد. این دعاوی حاوی؛ ابطال اسناد مالکیت معارض، افزار ملک مشاع و… می گردد. این نوع از دعاوی ملکی دارای پیچیدگی های مخصوص به خود بوده و پیگیری آن کار هر کسی نیست. یک فرد با سابقه در این راه گام گذاشته و از پایمال شدن حقوق قانونی افراد پیش گیری نماید. البته که شما می توانید با انجام مشاوره رایگان از وکیل متخصص امور ملکی شانس خود را در کسب موفقیت افزایش دهید.

شرایط مشاوره رایگان وکیل ملکی

از آن سوی که خانه، مغازه، ویلا، زمین از جمله بزرگترین دارایی های یک فرد به شمار می رود، بنا بر این علّت معاملات ملکی بسیار حساس و ظریف می باشد. نیز از سویی هم موضوع قانونی در حیطه معاملات از وقع بسیاری از چالش ها پیش گیری می نماید.  شما درگیر مشکلاتی در حیطه ملکی که شده اید، خواهید توانست با اخذ مشاوره رایگان در مورد ملک فرآیند پرونده خود را به خوبی به اتمام رسانید. مجموعه وکیل علی حاتمی راد به حالت حضوری و غیرحضوری برای شما امکان دریافت مشاوره رایگان ملکی را فراهم نموده است‌. شمابا شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید‌.

شرایط مشاوره رایگان وکیل ملکی؛

مشاوره حقوقی رایگان در زمینه ملک کدام دعاوی و جهات را شامل می شود!

معاملات ملکی شامل طیف وسیعی می باشد که حاوی؛ خرید و فروش ملک، رهن و اجاره املاک، تنظیم قراردادها و ثبت املاک می گردد. علاوه بر این ها شما عزیزان می توانید در حیطه دعاوی ملکی هم که دربرگیرنده انواع گوناگونی است، مشاوره رایگان حقوقی دریافت بنمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x