شماره وکیل خانواده در تهران


2022,02,22
شماره وکیل خانواده در تهران

هم اکنون بخش بسیاری از اشخاص چنین ترجیح می دهند که به هنگام بروز مشکلات و حتی پیش از آغاز زندگی با رجوع به یک وکیل خانواده و تماس با شماره وکیل خانواده در تهران آن ها را حل و فصل نموده و از وسعت آن پیش گیری به عمل آورند. حل گردیدن این مشکل در گرو این امر است که وکیل مورد نظر در چه سطح و پایه ای قرار دارد! و بیشتر از همه در چه زمینه هایی تخصص و تبحر دارد. در وب سایت وکیل حاتمی راد شما خواهید توانست مازاد بر دسترسی به شماره تماس وکیل خانواده از تجربیات وکلای پایه یک دادگستری این مجموعه بهره‌مند شوید و مشکلات خویش را تا حد ممکن برطرف نمایید.

 

شماره وکیل خانواده در تهران و حوزه‌ های کاری یک وکیل خانواده

وکیل خانواده خواهد توانست در حوزه ها و موضوعات گوناگونی اشخاص را یاری رساند که این حیطه ها حاوی؛ مهریه، حضانت فرزندان خود، نفقه، شروط ضمن عقد، طلاق، ملاقات با فرزندان خود، و… می باشد.

 وکیل طلاق کیست!

طلاق می تواند موضوعی باشد که امکان اتفاق آن در زندگی تمامی ما وجود دارد. البته که نمی توان از کنار آن هم به همین سادگی ها گذر نمود و چشمان خود را بست. بهتر است این چنین بگوییم که قطعاً همگی ما در چند دهه اخیر شاهد افزایش روز افزون آن بوده ایم. طلاق امکان دارد از جانب یکی از زوجین و یا هردوی آن ها درخواست شود که ضمن هر یک از موارد یاد شده می‌باید شرایط گوناگون را در نظر انگاشت. جهت آگاهی بیشتر از موقعیت خانوادگی خویش در راستای طلاق می توانید به طریق تماس با شماره وکیل خانواده در تهران در راستای برطرف نمودن آن گام بردارید.

 

طلاق توافقی، یعنی چه!

طلاق توافقی همان گونه که از نام آن هویدا است، تنها با توافق میان زوج و زوجه انجام می شود و نیاز به هیچ علّت محکمه پسندی نخواهد بود. به همین دلیل است که طلاق توافقی نسبت به اقسام گوناگون طلاق دیگر با سرعت بیشتری به فرآیند خود ادامه می دهد و سهل تر از انواع دیگر است. ضمن طلاق توافقی زوج و زوجه با در نظر انگاشتن شرایط موجود خانوادگی با همدیگر توافق می نمایند که دیگر توانایی امتداد زندگی خویش را در کنار همدیگر ندارند و در ارتباط با جدایی با یکدیگر به توافقات لازمه می رسند.

ضمن طلاق توافقی میبایست توجه نمود که زوج و زوجه قطعاً در ارتباط با کلّیه ی موضوعات به توافقات مورد نیاز برسند. این بدین معنا خواهد بود که آن ها در تمامی موضوعات چون؛ مهریه، نفقه، اجرت المثل، جهیزیه، و… باید به گونه ای تمام و کمال به یک نظری واحد دست پیدا کنند و سپس به جهت طلاق اقدامات مورد نیاز را به انجام رسانند. اگر که شما در ارتباط با طلاق توافقی و جوانب مختلف آن، سؤالاتی دارید می توانید با بهره گیری از  وکیل خانواده خوب در تهران، آن ها را برطرف نموده و رفع ابهام کنید.

طلاق توافقی، یعنی چه!

طلاق از جانب زوجه چگونه است!

طلاق از جانب زوجه به هنگامی مطرح خواهد شد که یکی از بندهای دوازده گانه عقدنامه را دارا باشد. بدین هنگام است که زوجه با اکتفا به این بندها می تواند اقدامات لازمه را به جهت طلاق انجام بدهد. البته گاهاً به این هنگام نیاز به حضور شخصی خواهد بود که در حیطه قوانین و مقررات متخصص بوده که دسترسی به شماره وکیل خانواده در تهران می تواند اثرگذاری بسیاری در سرعت بخشیدن به فرآیند طلاق داشته باشد.

 مزیت های طلاق از سوی زوجه به واسطه‌ی وکیل

  • به هنگامی که شرایط خانوادگی یکی از دوازده مورد موجود را به خود بگیرد می تواند فرآیند رسیدگی را تسریع ببخشد.
  • حاضر شدن زوجه در بطن دادگاه رسیدگی کننده الزامی نخواهد بود.
  • نیاز به حضور زوجه ضمن جلسات داوری نخواهد بود.
  • وکیل می تواند کلّیه ی حق و حقوق زوجه را در غیاب او به دست آورد.

 مزیت های طلاق از سوی زوجه به واسطه‌ی وکیل؛

طلاق از جانب زوج چگونه است!

هنگامیکه طلاق از جانب مرد انجام بشود، او مؤظف خواهد بود تا مهریه و دیگر مطالبات را به گونه ای یکجا به زوجه ارائه دارد. به هیچ هنگام نمی توان زوجه را بدون مهریه، طلاق داد.مگر زمانی که زوجه مهریه خویش را ببخشد و یا آن که نیرنگ در ازدواج رخ دهد. به همین علّت چنانچه که مرد توان مالی نداشته باشد، وی می تواند درخواست اعسار و تقسیط از دادگاه بنماید.

تأدیه نفقه تا به هنگام عده و پس از صدور حکم طلاق از جانب مرد که مدّتی حدوداً صد روز است، برعهده زوج خواهد بود. بدین ترتیب زوج می‌باید نفقه را در این صد روز به گونه ای کامل تأدیه بنماید. لازم به ذکر است که چنانچه زوج و زوجه با همدیگر توافق نمایند و یا زوجه باکره باشد، مرد از پرداخت نفقه معاف خواهد شد.

 طلاقی که از جانب مرد مطرح می شود، امکان دارد که دو حالت داشته باشد

  • مرد با در اختیار داشتن دلیل موجهی اقدام به طلاق نماید.
  • مرد جهت طلاق زوجه عذر موجهی را نداشته باشد.

ضمن حالت نخست که زوج عللی چون «بیماری، سوء رفتار، عدم تمکین از جانب زوجه و…» دارد، تنها مؤظف به تأدیه مهریه و جهیزیه همسر خود خواهد بود. البته لازم به بیان است که، این علل می‌باید از جانب دادگاه تحت عنوان علل موجه به مرحله ی اثبات برسد.

ضمن حالت دوّم هم زوج مؤظف است تا مازاد بر مهریه به همراه جهیزیه، نفقه، اجرت المثل، را به زوجه تأدیه نماید.

 مزیت های طلاق از سوی زوج به واسطه‌ی وکیل

  • مدّت زمان لازم جهت به اتمام رسیدن روند پرونده حدوداً پنج ماه خواهد بود.
  • حاضر شدن زوج در بطن دادگاه رسیدگی کننده الزامی نخواهد بود.
  • نیاز به حضور زوج ضمن جلسات داوری نخواهد بود.
  • وکیل توانایی این امر را دارد تا نسبت به رسیدگی به کلّیه ی حق و حقوق او اقدامات لازمه را در پیش بگیرد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x