مشاوره با بهترین وکیل برای تنظیم قرارداد


2021,12,25
مشاوره با وکیل برای تنظیم قراراد

اگر شما نیاز به مشاوره با وکیل برای تنظیم قراراد باشید نیاز است که قبل از هر اقدامی در مورد وکیل و تنظیم قرارداد با وکیل اطلاعاتی را کسب نمایید و سپس اقدام به این کار نمایید.

برای تنظیم قرارداد بهتر است از یک وکیل مجرب و خبره استفاده کرد تا در زمان اجرای کارها با خطا و مخالفت قانون مواجه نشویم و کارها به درستی انجام شود.

ممکن است گاهی اوقات برای شما اتفاق افتاده است که قراردادی را تنطیم کرده اید اما پس از آن متوجه شدید که این قرارداد زیاد هم به نفع شما تنظیم نشده است یا اینکه قراردادی که شما تنظیم کرده اید مخالف با قانون بوده است و شما را دچار خسران و ضرر می کند. زیرا شما بدون آگاهی و اطلاع اقدام به این کار کرده اید و سپس به عواقب آن دست پیدا کرده اید. بنابراین بهتر است که قبل از تنظیم قرارداد با یک وکیل مجرب و متخصص مشورت نمایید تا بدون هیچ نگرانی از عواقب آن، شروع به فعالیت کنید.

تنظیم قرارداد توسط وکیل

تنظیم قرارداد توسط وکیل موجب جلوگیری از کلاه برداری، سودجویی و …. می گردد. زمانی که قرارداد توسط وکیل تنظیم گردد دیگر قرارداد شما مشکلی با قانون پیدا نیم کند. زیرا شخص متخصص این کار، قرارداد شما را تنظیم می کند و او نسبت به شما به قانون آگاه تر است.

انواع قراردادها

قراردادها به صورت کتبی و شفاهی انجام می گیرند. در قراردادهای شفاهی حتما نیاز است که شاهد حضور داشته باشد. شاهد باید عاقل، بالغ و مختار باشد. از روی اکراه و اجبار شهادت ندهد.

قرارداد کتبی به دو روش رسمی و عادی صورت می گیرد. قراردادهای رسمی که در دفاتر اسناد رسمی، دفاتر وکلا نگاشته می شود. اما قراردادهای عادی در بنگاه های ملکی نگاشته می شود.

انواع تنظیم قراردادها

تنظیم قرارداد انواع مختلفی دارد که با تقاضای شما وکیل برای تنظیم قرارداد اقدام می کند.

  • تنظیم قرارداد بین کارگر و کارفرما
  • تنظیم قرارداد برای فعالیت های ساختمان
  • تنطیم قرارداد برای بیع( خرید و فروش کالا)
  • تنظیم قرارداد برای سهام در بورس
  • تنظیم قرارداد برای ساخت و ساز

تنظیم قرارداد توسط وکیل

برای تنظیم قرارداد توسط وکیل باید ابتدا به صورت حضوری با وکیل وقت مشاوره گرفت و در مورد قرارداد صحبت کرد. البته برخی از افراد ابتدا به صورت تلفنیی یک مشاوره مختصر در مورد موضوع قرارداد با وکیل انجام می دهند. اصولا این مشاوره تلفنی رایگان است.

در مرحله دوم نیاز است که برای تنطیم قرارداد مدارک لازم را نزد وکیل آورند.

در مرحله سوم وکیل به بررسی دقیق تر قرارداد می پردازد و به شما خواهد گفت که قرارداد شما جزء کدام دسته می باشد.

در این مرحله هزینه تنظیم قرارداد را مشخص می کند و به شما اعلام می کند. اگر شما با این مبلغ موافق بودید متن وکالت نامه را با تنظیم می کند.

نکته: برخی از افراد به خاطر نپرداختن هزینه های تنظیم قرارداد از مشاوره و کمک گرفتن از وکیل امتناع می کنند. و در آینده چندین برابر هزینه های تنظیم قرارداد را به خاطر خسران و زیانی که متحمل شده اند می پردازند. اگر ابتدا به جای امتناع از یک وکیل مجرب و متخصص کمک می گرفتند نه تنها دچار زیان و خسران نمی شوند بلکه هزینه های خود را پس انداز می کنند.

شما با خیال راحت می توانید به وکیل خود اعتماد کنید و وکیل را برای تنظیم قرارداد وارد عمل کنید.

بنابراین بهتر است قبل از انتخاب وکیل برای تنظیم قراردادهایتان، ابتدا در مورد آنها پرس و جو کنید تا با اطمینان کامل تری قراردادهای خود را به آنها بسپارید. ما سالیان زیادی است که در حوزه وکالت فعالیت داریم و توانسته ایم با تخصصمان پرونده های زیادی را به نتیجه برسانیم. اگر دوست دارید که ما به عنوان وکیل شما برای تنظیم قرارداد فعالیت داشته باشیم می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید.

همچنین آدرس دفتر وکالت ما درج گردیده است که در صورت تمایل به مشاوره حضوری می توانید به این آدرس مراجعه نمایید. دفتر وکالت ما به سوی شما عزیزان همیشه باز است.و همچنین جهت مشاهده راه های ارتباطی با وکیل حاتمی راد به صفحه تماس با وکیل مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x