مشاوره وکیل تنظیم قرارداد


2022,02,16
مشاوره وکیل تنظیم قرارداد

اگر که شما به دنبال یک فردی می باشید که برای شما تنظیم قرارداد انجام دهدو از خدمات مشاوره وکیل تنظیم قرارداد بهره مند شوید و نیز مایل هستید در راستای موضوع مشاوره وکیل تنظیم قرارداد اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید، بهتر است در امتداد این متن همراهمان باشید.

چرا به مشاوره وکیل تنظیم قرارداد نیاز داریم؟

آیا تا به حال به این موضوع توجه نموده‌اید که تمامی ما به مشاوره با وکیل تنظیم قرارداد نیاز داریم! این گونه شما می توانید به هنگام لزوم از هر نوع اشتباه و خطایی که موجب به نقض قوانین و مقررات موجود شود، در امان مانید. آیا شما به موضوع تنظیم قرارداد علاقه دارید! پس بهتر است در این متن ما را همراهی نمایید.

ممکن است که شما تا به اکنون در امور کاری و تجاری معاهدات بسیاری را امضاء کرده باشید، ولو بعد از خاتمه کار متوجه گردید که بعضی از مفاد آن بسیار هم به نفع شما نبوده و شما را به دردسرهای کوچک و بزرگ گرفتار نماید. به این هنگام است که بهترین کار می تواند دریافت کمک از اشخاص آگاه و متبحر باشد. تنظیم قرارداد به واسطه‌ی وکیل که به دلیل عدم علم نسبت به موضوعات قضایی انجام می شود، شما را از آسیب مالی به دور نگاه می دارد‌. حال ما مایل هستیم به سوی مشاوره وکیل تنظیم قرارداد رهسپار شویم.

 

 آیا می دانید تنظیم قرارداد چیست!

پیش از انجام هر کاری بیایید با یک دیگر نگاهی بیاندازیم به قرارداد. قرارداد در واقع نمونه‌ای از اسناد و مدارک محسوب می شود که جهت تبادل ثروت میان شخصیت های حقیقی به انعقاد می رسد. معاهده لازم است تمام مشخصات و نکات الزامی هر معامله یا تبادل را به صراحت بیان کرده تا از نقض قوانین و مقررات یا اجحاف در حقوق طرفین پیش گیری به عمل آورد. اگر شما از مشاوره با وکیل تنظیم قرارداد بهره مند شوید، از بروز هر مشکلاتی اعم از سوء استفاده، سودجویی، کلاهبرداری و… در امان خواهید ماند.

تنظیم قرارداد به واسطه‌ی افراد ناآگاه و نابلد دائماً با مشکلات اعم از بزرگ و کوچک همراه بوده است و امکان دارد منجر به پایمال شدن حقی از یکی از طرفین شود.

 تنظیم قرارداد چند نوع می باشد!

ما در وکیل علی حاتمی راد می توانیم مشاوره وکیل تنظیم قرارداد گوناگونی را در اختیار شما قرار بدهیم.‌ بهتر است به چند نمونه از متداول‌ترین و رایجترین آنها در این راستا اشاره نماییم؛

  • قرارداد مشارکت در ساخت.
  • تنظیم قرارداد برای سهامی های بورسی.
  • تنظیم نمودن قرارداد برای امور صادرات.
  • تنـظیم قرارداد فی مابین کارمند و کارفرما.
  • تنــظیم قرارداد برای امور خرید و فروش.
  • تنظیم قرارداد برای امور مختلف ساختمانی.

تنظیم قرارداد چند نوع می باشد!

 علل ضرورت تنظیم قرارداد به واسطه‌ی وکیل

ممکن است شما از ما بپرسید که برای چه نوع از معاملات یا معاهداتی میبایست از وکیل کمک دریافت کنیم! یا در چه شرایطی دریافت مشاوره از وکیل الزامی است! معاهدات اغلب حول موضوعات مالی می چرخد و به جهت انتقال و تبادل ثروت صورت می پذیرد. به همین دلیل می‌باید با حضور شخصی متخصص و آگاه بدین مسیر ادامه داده شود تا از هر نوع نقض مقررات و بهره گیری یک جانبه طرفین معاهده پیش گیری به عمل آید.

بسیاری از اشخاص جهت نپرداختن هزینه مربوط به مشاوره وکیل تنظیم قرارداد، ترجیح می دهند که خود بدون حضور واسطه‌ای به تبادل نیز معامله مبادرت ورزند. ولو بهتر است از خاطر نبرید که چنانچه اندک ثمنی را صرف تنظیم معاهدات خود کنید، بهتر می باشد تا این که مدّتی بعد و یا حتی سال ها پس از آن، در پله‌ های مراجع رسیدگی کننده جهت احقاق حقوق خود، بالا و پایین بروید.

 هزینه منوط بر تنظیم قرارداد به واسطه وکیل

بهتر است این گونه بیان داریم که حق الزحمه تنظیم قرار داد توسط وکیل و هزینه تنظیم قرارداد به واسطه‌ی وکیل با اکتفا به نوع معاهده، مفاد بیان شده در بطن آن، شرایط دو طرف به جهت تنظیم قرارداد، این موضوع که آیا از طرف یک سوی قرارداد وکالت دارد و یا دو سویه آن، معین خواهد شد. جهت محاسبه هزینه بعضی موارد و مراحل میبایست لحاظ شود.

هزینه منوط بر تنظیم قرارداد به واسطه وکیل؛

 اهمیت تنظیم قرارداد در کارهای حقوقی چیست؟

  • یک دلیل کامل جهت اثبات معاهده میان دو طرف خواهد بود.
  • با یک معاهده‌ای حرفه‌ای و حاذق، پس از امضاء دو طرف مورد پشتیبانی قانون واقع می شود.
  • به هنگام عدم اجرای آن به واسطه‌ی یکی از دو طرف بنابر ضمانت اجرایی معین گردیده می توانند مطالبه خسارت نمایند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x