وکیل اثبات مالکیت


2022,04,10
وکیل اثبات مالکیت

آیا می دانید، وکیل اثبات مالکیت کیست! چه ویژگی هایی دارد! اصلاً او چه کمکی می تواند به شما بکند؟ بهتر است با ما تا به پایان این مطلب از وکیل حاتمی راد همراه گردید، قطعاً که می توانید به پاسخ بسیاری از سؤالات خود دست پیدا کنید.

 

 وکیل اثبات مالکیت چه کسی است؟

وکیل اثبات مالکیت شخصی است که به خوبی مطلع است، اسناد رسمی و عادی چه تفاوت هایی با همدیگر دارند؟ ویژگی هر یک از آن ها چیست؟ او در واقع با اشراف جامع و کامل نسبت به ضوابط و مقررات ثبت اسناد، شرایط دادخواست اثبات مالکیت توسط  بهترین وکیل ملکی متخصص امور ملکی همانند؛ اسناد و مدارک و مستندات مورد نیاز و وجود معاهده معتبر که امکان اثبات اعتبار آن مهیا بوده است، را به خوبی می شناسند. یک وکیل اثبات مالکیت به خوبی می داند به چه هنگام در کناره ی خواسته اثبات مالکیت نسبت به دعوای الزام به تنظیم سند رسمی اقدامات را در پیش بگیرد.

 چرا وکیل اثبات مالکیت!

از جمله متداول‌ترین و رایجترین دعاوی موجود در حوزه املاک، دعوی اثبات مالکیت می باشد‌ که افراد با آن رو به رو می شوند. مالکیت شش دانگ یک دارایی حال تفاوتی ندارد که؛ خودرو باشد یا زمین و یا آن که ملک و… به معنی تصرف تمام و کمال یک فرد بر روی آن دارایی می باشد.  مالکیتِ ملک، چنین حقی را به شما اعطاء خواهد کرد. که بنابر امیال شخصی خود از آن بهره گرفته و افراد دیگر را به جهت تصرف در املاک خود منع نمایید.

برای اشخاصی که هریک از آن ها، قسم یا دانگی از سند را تحت نام خود دارند به عبارتی؛ حقوق منوط بر مالکیت تنها در آن دانگ مربوط به خود، صادق خواهد بود. رابطه بین شخص و مال ، مالکیت گفته خواهد شد. این گونه افراد نخواهند توانست در مال مزبور، تصرف نمایند. از سویی، مالک هم این حق را خواهد داشت، به هر طریق که مایل است از مال خود بهره بگیرد. جالب است بدانید در بطن مالکیت خصوصی، مال برای فرد یا افراد مشخصی است. البته که مالکیت خصوصی خود دارای انواع گوناگونی است که از این بحث ما به دور است.

اثبات مالکیت از نظر حقوقی حائز اهمیت است؟

اثبات مالکیت به عبارتی یکی از موضوعات حائز اهمیت حقوقی است که بخش اعظمی از پرونده های موجود در بطن دادگستری را به خود اختصاص داده است. در یک شرایط معمول و عادی بنابر مواد بیست و دو نیز چهل و هشت قانون ثبت، مالک فردی می باشد که سند به اسم او در دفاتر اسناد رسمی به مرحله‌ی ثبت رسیده است و یا فردی که براساس قانون و با استناد بدان، ملک به نام او منتقل گردیده است‌.

 چرا وکیل اثبات مالکیت!

حال کم نمی باشد اختلافات حاصله در این زمینه! البته که به این هنگام لازم است به جهت طرح دعوی اثبات مالکیت اقدام نمایید. بله درست است، اثبات مالکیت، از جمله حائز اهمیت ترین دعوای مطروحه در بطن دادگستری است که البته وکیل اثبات مالکیت می تواند به روند پیگیری پرونده کمک شایانی نماید.

 آیا تا به حال، دادگاه را از نزدیک دیده اید؟

آیا تا به اکنون به دادگاه مراجعه کرده اید؟بخش بسیاری از پرونده ها به اثبات مالکیت مربوط می شود! قطعاً به این هنگام شما شاهد حضور یک یا دو و حتی چند نفر خواهید بود.که با به همراه داشتن اسناد و مدارک بسیار، دعوا بر سر اثبات مالکیت خود دارند و خواستار احقاق حقوق خود می باشند.

امکان دارد در ابتدا شما موضوع را چندان مهم تلقّی نکنید. حال بهتر است کمی بیشتر دقّت کنید. از کنار این موضوع سهل و راحت گذر نکنید! این عنوان در واقع یک موضوع حقوقی می باشد که در اکثریت مواقع زمانیکه شما در این مسیر واقع گشتید، نیازمند حضور وکیل اثبات مالکیت خواهید بود.

 آیا تا به حال، دادگاه را از نزدیک دیده اید؟

 

 پرونده خود را به ما در وکیل علی حاتمی راد واگذار کنید!

دوستان عزیز، همان گونه که در قسمت فوقانی متن خود بیان نمودیم، اثبات مالکیت یک موضوع حقوقی است. درست است در بطن این قبیل از پرونده ها آن چه که به خطر خواهد افتاد، مال شما خواهد بود. امّا از خاطر نبرید که سهل انگاری کوچک و جزئی در این راستا ممکن است منجر گردد، شما بسیار متضرر گردید. آیا به مزایای مشورت با وکیل اثبات مالکیت پی بردید؟

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x