وکیل خانواده خوب در تهران


2022,02,22
وکیل خانواده خوب در تهران

هم اکنون با توجه به موقعیت اقتصادی و اجتماعی کمتر خانواده ای می باشد که به نوعی درگیر حواشی پرونده های قضایی نشده باشد. بدیهی می باشد که تمامی افراد از تسلط کافی نسبت به قوانین و مقررات ماهوی و شکلی برخوردار نیستند‌. از این جهت به دور از عقل نیست که وکیل خانواده خوب در تهران ضمن این میانه ها، نقش خوبی را برعهده خویش داشته باشد.

بسیاری از افراد نیز مایل هستند که پرونده های خویش را به بهترین وکیل واگذار کنند. در ارتباط با لزوم بهره‌گیری از وکیل حاذق و مجرب بسیار سخن به میان آمده است.علی رغم این موضوع که در کشور ایران همانند کشورهای توسعه یافته دیگر، بهره‌گیری از خدمات وکیل خانواده خوب متداول نشده است. امّا به آن مقدار مزایای بهره‌مندی از وکیل بر همگان شفاف است، که طولانی کردن سخنان امری بیهوده به نظر خواهد رسید.

 

 در انتخاب وکیل خانواده خوب توجه داشته باشید!

بهتر است خاطر نشان شویم که، تمامی هنر وکیل در علم نسبت به قوانین و مقررات ماهوی خلاصه نمی شود. به دفعات بسیار با افرادی برخورد نموده ایم که در رشته تحصیلی خود از تبحر کافی برخوردار هستند. ولو به فراخور مشکل آن ها همانند؛ دعاوی خانوادگی، قوانین و ضوابط را مطالعه نموده اند و به اطلاعاتی جامع و کامل دست پیدا نموده اند. ولیکن غافل از اهمیت علم به آیین دادرسی و ضوابط شکلی بوده اند. و به همین دلیل دعاوی آن ها در این مسیر با شکست و یأس رو به رو شده است. قطعاً اهل فنون می دانند میزان اهمیت راه رسیدن به حق اندک تر از دانستن و علم نسبت به خود حق نیست.

 در انتخاب وکیل خانواده خوب توجه داشته باشید؛

ما در وکیل حاتمی راد بر این باوریم که وکیل خوب نیازمند موکل خوب است.

ما در وکیل علی حاتمی راد بر این باور هستیم که برای وکیل خانواده خوب در تهران میبایست بهترین مؤکل بود. به عبارتی وکیل خوب نیازمند یک مؤکل خوب خواهد بود. بدین حالت که در کلّیه‌ی مراحل و فرآیند دادرسی می‌باید مسئله ای را که مرتبط با موضوع و عنوان پرونده است، بدون در نظر انگاشتن هرچیزی به وکیل خود بازگو نماید و جهت کسب موفقیت در این مسیر هیچ موضوعی را از وکیل خود مخفی نکند. به جد که درست است می گویند، وکیل محرم اسرار مؤکل خویش است.از طریق شماره وکیل خانواده در تهران سوالات خود را وکیل علی حاتمی بپرسید.

اطمینان خاطر داشته باشید که اسرار و رازهای شما نزد وکیل خانواده خوب در تهران محفوظ خواهد ماند. توجه داشته باشید که مخفی کردن حقیقت از وکیل خود در پایان به پرونده شما صدمه خواهد رساند که چه بسا یک وکیل با اشراف بر جزئیات، شیوه ی اقامه دعوی یا دفاع را تغییر خواهد داد. موضوع دیگر این است که مدّت زمان دادرسی از اختیار یک وکیل به دور است و مؤکل می‌باید بداند که وکیل هم مشتاق است هر چه زودتر در پرونده به نتیجه مورد نظر برسد.

 

 چرا بایدبه وکیل خود اعتماد داشته باشید؟

رویه شعبه های گوناگون دادگاه ما با همدیگر متفاوت است. برخی از آن ها سریع می باشند، در حالی که برخی دیگر کند هستند. در کل می توان چنین بیان نمود که اتفاقات دادرسی در بیشتر مواقع قابل پیش بینی کامل نخواهد بود. امکان دارد پرونده شما مسیر طولانی تری را به خود بگیرد. از این جهت توصیه می کنیم در این ارتباط صبر و شکیبایی به خرج دهید.

همان گونه که نسبت بدین موضوع آگاه می باشید، بیشتر آراء دادگستری قابل اعتراض بوده و قابل تجدید نظر خواهی می باشند. امکان دارد بنابر هر گونه علّتی دادگاه بدوی به نفع شما رأی صادر نکند. بهترین عمل این خواهد بود که به وکیل خانواده خود در این مسیر اعتماد داشته باشید. چرا که آراء بسیاری در بطن دادگاه تجدیدنظر و یا دیوان عالی کشور نقض گردیده اند.

 

 به وکیل خود اعتماد داشته باشید؛

 وکیل خانواده کیست؟

وکیل خانواده خوب در تهران کسی است که به گونه ای مستمر و با گذر سالیان در دادگاه های خانواده رفت و آمد دارد و دعاوی مختلف خانوادگی را حل و فصل نموده است. لازم است خاطر نشان شویم که؛ نه تنها یک فرد بی اطلاع با راهنمای اشتباه، که یک وکیل بی تجربه و ناآگاه می تواند مؤکل خویش را به سوی شکست سوق بدهد. پس تنها وجود اطلاعات حقوقی به جهت حل پرونده های خانوادگی کافی نخواهد بود.

آشنا بودن با رویه دادگاه بدوی، آراء تجدیدنظر و همچنین دیوان عالی کشور دارای نقش کلیدی خواهد بود. وکیل خانواده باید، جهت دفاعیات بهتر و دقیق تر، علم به روز داشته باشد و ضمن آراء و رویه قضایی جست‌وجوی کند. پس ما به شما این گونه توصیه می‌ کنیم که هیچ گاه به اطلاعات پراکنده و ناقص دیگران اعتماد ننمایید و کار خود را در این راستا به یک وکیل خانواده مجرب و متبحر بسپارید. چرا که وکیل به شما یک دید واقع بینانه اعطا خواهد کرد. چه بسا ما می توانیم همیشه و در همه حال همراه شما عزیزان در این مسیر باشیم. تنها کافی است به ما اعتماد کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صفحات شبکه های اجتماعی ما
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار جدید و جزئیات خدمات ما مطلع شوید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x